6 comments on “Reizen in Brazilië: ALAGOAS (05). Op Weg naar Praia do Gunga (II)

  1. Ha Antoine, hoe is het nu met je promotie? Hopelijk gooi je nu niet de handdoek in de ring nu je collega’s zoveel voor je gedaan hebben? Denk je dat je het dit jaar (2009) nog af kunt ronden?

  2. Hoi Theo, ik had al gereageerd op je vorige reactie hier, maar waarschijnlijk is deze niet aangekomen. Mijn doel is om zo snel mogelijk alles af te ronden. Het proefschrift is klaar om gedrukt te worden, het grote probleem is nu het bijeengaren van de benodigde financiën. Maar daaraan wordt hard gewerkt, en het is mijn streven om dit jaar de verdediging te houden. Groeten, Antoine

  3. Bedankt Stripman! Alles wordt in het werk gesteld om van de never-ending promotiestory een happy end te maken 🙂
    Zonnige groet:)

  4. Moie bijdrage!!!
    Ik wil je ook succes toe wensen,met de afronding van je promotie.
    Heb er alle vertrouwen dat dit inderdaad ook gaat lukken.Zo te lezen doe er alle uiterste moeite voor om het kostenplaatje (wat bij de promtie hoord) op alle mogelijke manieren bij elkaar krijgt. Het zal je altijd niet mee vallen,maar je bent een echte "streber"Je zet alles op alles soms ten kosten van.
    Maar ik zeg volg je weg ,en het komt goed.
    Nogmaals heel veel succes er mee.
    Gr. M

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.