4 comments on “Reizen in Brazilië: ALAGOAS (03). Het Strand van Ponta Verde, Maceió

  1. Een prachtige fotoserie, Antoine!!
    Lieve Groeten van een heerlijke, lente-prachtig-Holland. Vandaag was het hier 24 graden. Sounds good, isn’t it?

  2. Dank je Geroma, en dit was nog niet eens het mooiste strand van Maceió en omstreken 😉 Gelukkig maar dat het in Nederland ook eens wat warmer is geworden 😀 En hier beginnen wij te verkleumen bij een temperatuursdaling naar 24 graden 😉
    Zonnige groetjes:)

  3. Ahh ik krijg wel heimwee als ik deze foto’s zie. Bijna altijd gingen we na de lessen Portugees ff lekker naar dit strand! 🙂 (huiswerk maken.. 😉 )

  4. Dat is pas het goede studentenleven, Miguel! Waarschijnlijk aangevuld met ijskoude Bramhas of Skols? 😛 Toen ik in Nederland mijn studie afmaakte en een scriptie moest schrijven, was het een lange en warme zomer (naar Nederlandse begrippen!!!). Toen heb ik het nuttige met het aangename verenigd en overdag de artikelen op het strand gelezen en in de avond thuis uitgewerkt. Het strand van Zandvoort of Noordwijk lag verlokkelijk dichtbij Amsterdam 😉 Je kan je wel voorstellen dat sommige medestudenten mijn studieaanpak niet bepaald konden waarderen, maar ik kreeg mijn werk netjes op tijd af 😛

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.