4 comments on “Persoonlijke foto TOP 5 van december 2005

  1. altijd weerleuk je foto’s Antoine.
    Voor mijn VKblog Main street heb ik een fotonodig van Main street in jouw stad,kun je me eer een toemailen ?
    Deze gebruik ik dan om iets over je blog te posten opmijn VK blog,mocht je wat info extra hebben over jouw Main street,is welkom .
    groet,
    @nno in Main street

  2. @Anno, ik doe mijn best met de foto´s😉
    De Main Street in BH is ongetwijfeld Avenida Afonso Pena, deze verkeersader loopt over Praça Sete (Marco Zero van de stad) en meet maar liefst 4.3 kilometer. De foto´s en bijbehorende informatie worden gemaild🙂

  3. Bedankt, Stripman! Ik vervolg deze serie met de resterende maanden van 2005, en dan volgen de meer recente foto´s van dit jaar🙂

Leave a Reply

