4 comments on “Persoonlijke foto TOP 5 van september 2005

  1. Hartelijk dank, Theodorus. Ik heb nog een kleine achterstand met de maandelijkse foto-overzichten (januari-augustus 2005 en maart 2008- februari 2009), maar daar wordt aan gewerkt!

  2. Prachtige foto’s uit je collectie, Antoine.
    Met name nummer 5!
    Hoe gaat het verder met je?
    We verliezen elkaar een beetje uit het oog….
    Lieve groet van mij.

  3. Hoi Geroma! Het park Itibipoca is echt de moeite waard om lange tijd rond te wandelen en je caamera het werk te laten doen. Ik moet er nog eens terugkeren🙂 De afgelopen tijd was ik nauwelijks online helaas, maar ik hoop de draad weer op te pakken, we gaan vrolijk door. En hoe is het met jou?
    Zonnige herfstgroetjes🙂

Leave a Reply

