12 comments on “Persoonlijke foto TOP 4 van augustus 2005

  1. Ja dat kun je natuurlijk verwachten, dat ze alle 4 mooi zijn als je een selectie van 65.000 foto’s maakt.
    Mooie foto’s!!

  2. Bedankt, Zwolly en Rene! Het was niet eenvoudig om vier foto´s te selecteren uit slechts een maand, waarin ik meer foto´s van feestjes en partijtjes maakte dan van de dingen om me heen. Deze foto´s zijn overigens ook uit de begintijd van mijn digitaal fotograferen🙂

  3. Als gezegd, zal ik de combinatie van de eerste foto niet zo gemakkelijk nog eens tegenkomen, Stripman🙂 Een blauwe Fusca (kever) is ook hier zeldzaam.

  4. Mooie bijdrage Antoine.
    Die kleuren,hoe krijg je het zo.
    Had je gemist met je bijdrage!!!!!
    Succes ,
    Gr.M

  5. @Anka, ik was een poosje zonder internet, maar nu kan ik gelukkig de draad weer oppakken en ook vrolijk weer verder gaan met dit blog.
    Zonnige groeten.

  6. De eerste foto is eigenlijk een toevalstreffer, Rene! Ik zie veel fuscas (kevers) hier, maar een dergelijke staalblauwe, die ben ik niet meer tegengekomen…. Is een dergelijke bierkoeler niet iets voor de Nederlandse markt?🙂

Leave a Reply

