5 comments on “Nederlandse Toerist in Brazilië: (30) Op weg naar het Strand van Maragogi (AL)

  1. Hoi Vsp, hier wordt nauwelijks rum gstookt of genuttigd, maar wel de beroemde cachaça, ook gestookt met behulp van suikerriet. Maar ik ben in de loop der jaren deze beelden min of meer gewend, ook al zal ik er nooit volledig aan kunnen wennen. Hopelijk zullen deze beelden spoedig definitief tot de geschiedenis gaan behoren en kunnen we genieten van het het landschapsschoon en van de mensen die de armoedegrens hebben verlaten…

  2. Met gemiste reisdoelen, blijf je altijd wel wat dromen houden, Rene:) Ik hoop er spoedig weer ter komen, maar dan in de zomer, buiten het regenseizoen. Dan is het water kraakhelder en azuurblauw. Dan moet het ook een genot zijn om de koraalriffen van dichtbij te bewonderen. Dus Maragogi blijft nog een reisdoel voor mij, alsook nogmaals Foz do Iguaçu, Goiânia, Brasília, São Paulo, Diamantina, Paraty, Manáus, Natal, Porto Alegre, en dan kan ik nog wel enkele tientallen reisdoelen aan dit Braziliaanse lijstje toevoegen😉
    Zonnige groet.

Leave a Reply

