2 comments on “Wensen voor 2009: (07) Dromen

  1. Weet je Antoine, ik ben niet zo’n dromer. Ik denk liever, fantaseer. Weet uit ervaring dat dromen weinig zin heeft.
    En wat te denken van mijn echte dromen, zoals afgelopen nacht: sta ik met mijn racefiets op het dorpsplein van mijn geboortedorp. Voor schut. Het begon ook nog eens te regenen en mijn broers en zussen hadden auto’s die niet wilden starten. Nou vraag ik je.
    Nee, laat mij maar gewoon lekker fantaseren. Want ik weet zeker dat ik Rio nooit in het echt zal zien. Jij?
    Mooie foto’s zeg.
    Zalig uiteinde en een mooi begin.

  2. Oei, Cees ,dat was nou geen aardige droom🙂 Maar wie zegt dat dagdromen niet hetzelfde zijn als fantasieën?😀
    Ik heb reeds uit ervaring geleerd dat het woord nooit eigenlijk niet in mijn woordenboek thuishoort, want wie mij acht jaar geleden zou voorspellen dat ik een jaar later Brazilië zou bezoeken en vier jaar later er zelfs naartoe zou verhuizen, die had ik voor gek verklaard.;)
    Dus wie weet, Cees.😛
    Voor jou en de kinderen van Kleng Leu een 2009 vol dromen die gerealiseerd zullen worden :DReactie is geredigeerd

Leave a Reply

