6 comments on “Wensen voor 2009: (02) Liefde

  1. Zozo, Antoine.
    Jij wenst wat af.
    Als dát maar goed afloopt.
    Alvast een gelukkig nieuwjaar enne, oja, een zalig uiteinde.

  2. Ook ik wens je eeen gelukkig nieuw jaar en ik mag hopen dat je wensen uitkomen. Ik vrees echter dat "amor" ook in 2009 nog wel eens vertaald en uitgesproken wordt als "aRmor".

  3. @Cees, met zoveel crises in de wereld is dat helaas ook nodig…🙂
    @Jim, laten we inderdaad hopen dat er iets van deze wensen uitkomt. Het is dan ook hard nodig om hardleerse lui een dramcursus te geven en erop blijven hameren dat AMOR niet gelijk is aan gewapende pogingen om vrede te stichten…
    @Jim en Cees, voor jullie een spetterend begin van 2009🙂

  4. Ik wens je veel amor, Antoine, and while I’m at it, wens ik dat ook mezelf in 2009! ;)Reactie is geredigeerd

  5. Ik zie net je mailmelding in m’n MailWasher binnenkomen en reageer maar meteen.
    Sommige dingen spreken voor zich, Antoine.😉

Leave a Reply

