2 comments on “Reizen in Brazilië: RECIFE (03). Strandoord Porto de Galinhas (PE)

  1. Antoine, ondanks de muggen gaat het je goed, met strand en pizzahoorntjes. Hier is de temperatuur overdag en ‘s nachts 4 graden onder normaal. Nogal wat sneeuw.
    Heb je geen heimwee? ;–)
    Groet van Jaco

  2. Beste Jacopone, ik was in maart nog in Nederland, toen de winter nog in volle gang was. En dat was voor mij al te koud😉 Mijn volgend bezoek aan Nederland zal ik in de zomer moeten plannen, wanneer het hier winter is🙂
    Op de dag van mijn promotie sneeuwde het overigens, en dat was op 8 maart. In die vijf weken was het slechts 1 dag met een enigszins behaaglijke temperatuur, toen was het al eind maart.
    Ik geef de voorkeur aan flink wat zon, met af en toe een verfrissend buitje (vooral in de nacht) en een temperatuur boven de 25 graden😀
    Nu is het zomer, met de zon loodrecht boven ons. Het is ook regenseizoen, met vrijwel elke dag een zware stortbui met onweer.
    Zonnige groeten🙂

Leave a Reply

