5 comments on “Historisch Minas Gerais: Congonhas (08). De Twaalf Profeten VII: Jeremias (Jeremia)

  1. ze zijn er maar druk mee in Brazilie , maar ja de RK kerk is aanwezig, ik zou zeggen big deal Jeremias, blijf jij lekker in het Heilige land met je voorspellingen goede vriend , hier schijnt de zon !-:)

  2. @Anno, Jeremias was zoals we nu zouden zeggen een beroepszwartkijker😉
    Overigens neemt het aantal katholieken in het land af, de leemte wordt door de baptistische kerk gevuld.
    Zonnige groet!

  3. grappig Huckabee de ex president kandidaat uit de VS is Baptistisch dominee, ik ben ook RK maar ik geloof niet zo erg meer, of niet meer bijna ,dwzniet op de ouderwetse wijze

  4. Het baptisme is hier in opkomst, maar ik deel niet de opvattingen van deze kerk. Zoals het verketteren van homo’s bijvoorbeeld, en het afstaan van een percentage van je inkomen.
    Ik voel me dan meer aangetrokken tot het spiritisme, dat overigens ook een grote aanhang kent. Het grappige is dat baptisten de spiritisten verketteren, terwijl de spiritistn de baptisten verwelkomen in hun middel, aangezien spiritisme geen godsdienst is en het christelijk geloof aanhangt.😉

Leave a Reply

