7 comments on “Brazilië in Beeld (10): Wolkenkrabbers langs de Avenida Paulista, São Paulo (SP)

  1. In het flatgebouw nabij Mercado Central (laatste foto) lijkt mij het wonen verre van ideaal. Maar vlak achter Avenida Paulista zijn tal van uitstekende hotels te vinden en appartementen die voor langere tijd zijn te huren (3000 reais ofwel ongeveer 1200 euro per maand) en waarbij een soort hotelservice inbegrepen is. Een dergelijk, gemeubileerd appartement kent ruime (slaap)kamers, badkamers en een magnifiek uitzicht over de directe omgeving. Ik had het geluk te gast te zijn geweest voor een lang weekendje in zo’n appartement🙂

  2. @Antoine
    Voor een lang weekend zou ik er best willen zitten, dat geef ik direct toe. Maar verder… ik ben geen stadsmens.

  3. Ik heb zelf 3,5 week valkbij Avenida Paulista (gewoond) op ‘avenida nove de julho’ om precies te zijn, wat trouwens ook wel een drukke weg is om aan te wonen.
    En dan iedere dag lopend over de avenida paulista richting school!🙂
    Voor die paar weken was het wel te doen opzich maar voor langer….

  4. @Miguel, aangezien ik ook de lengte van de Avenida Paulista heb mogen leren kennen, kan ik het me levendig voorstellen🙂 Overigens is de Avenida Atlântica in Rio de Janeiro ook indrukwekkend lang! Om nog niet te spreken over de Avenida Afonso Pena en Avenida Amazonas in Belo Horizonte…

Leave a Reply

