3 comments on “Een juist beeld van Nederland? Een eigen Powerpoint presentatie (III)

  1. Bij het fietsen mis ik dan wel Bart Brentjes en Leontien van Moorsel. Bij de koninklijke familie mis ik de link met Brazilie (koloniale tijd). Je heb toch wel verteld dat de kerstman niets meer is dan een kopie van Sinterklaas en die door Nederlandse kolonisten is geintroduceerd in de VS? Bij de internationale Nederlandse bedrijven mis ik groten als VNU, AKZO Nobel en Friesland Diary Foods.

  2. @app, Leontien staat er wel degelijk bij, met foto zelfs 😉 Brentjes is ook voor mij een bekende naam, maar weer: keuzes. Ook bij de Braziliaanse link: keuze. Ik heb inderdaad onthuld over Santa en Sint dat het een en dezelfde persoon is :). En weer keuzes bij de selectie van bedrijven. Ik heb gekozen voor bedrijven die ook in Brazilië aardig bekend moeten zijn. AKZO Nobel is min of meer vertegenwoordigd door Organon, ook al ben ik nu niet op de hoogte of AKZO nog eigenaar van is, of dat Organon nu verkocht dan wel zelfstandig is.

Leave a Reply

