3 comments on “Een juist beeld van Nederland? Een eigen Powerpoint presentatie (II)

  1. Het is leuk om te lezen/zien. Heb je ook verteld dat die fameuze "Hollandse" tulpen gewoon uit Turkije komen oorspronkelijk? 🙂 Ik laat vaak een foto van mijn neefjes zien als ik over klompen praat; die lopen er op en voetballen er ook mee. Het overzicht van ons koningshuis kan inderdaad niet beknopter. 🙂
    Ik mis trouwens wat kolonien!

  2. @app Dat was ik inderdaad niet vergeten, de Turkse oorsprong van de tulpen. Welke koloniën worden trouwens gemist? Het is moeilijk om een goed overzicht te verkrijgen wat wel en niet als kolonie of handelsnederzetting wordt beschouwd. Bedankt voor de suggestie!

Leave a Reply

