8 comments on “Reizen in Brazilië: FLORIANÓPOLIS (14). Fortaleza de Santana do Estreito

  1. Bedankt Stripman! We gaan vrolijk verder met de ontdekking van de geheimen van het Eiland van de Magie (klinkt als een stripverhaal, niet? )🙂

  2. Dat is geen slecht idee, Stripman! Maar volgens mij speelde het "Gebroken Oor" ergens in een Zuid-Amerikaanse jungle af, of heb ik het verkeerd ?:)

  3. Kuifje is zeker in Zuid-Amerika geweest, maar uit mijn hoofd weet ik ook niet precies welk verhaal. Dat zoeken we op, Antoine…;o)

  4. Snel gegoogel leert mij dat inderdaad "Gebroken Oor" en "Picaros" in de Zuid-Amerikaanse jungle afspelen. Daarnaast is er ook nog de "Zonnetempel", aan de andere kant van de Andes🙂

  5. Pingback: Reizen in Brazilië: FLORIANÓPOLIS (16). Op Weg naar Jurerê « Eyes on Brazil

Leave a Reply

