4 comments on “Reizen in Brazilië: ALAGOAS (11). Ongerepte Stranden in Coruripe III

  1. Mooie sfeervolle foto’s, vooral de tweede en de derde. Mooi land. Grappig dat je je eigen drankje mee mag nemen, In Nederland verdienen de restaurants juist het meest aan de drankjes.
    Groet, Jaco
    P.S. Maak jij al die vertalingen zelf?

  2. Alagoas is inderdaad een prachtige deelstaat, Jacopone, met paradijselijke stranden. Graag zou ik er terug willen keren, en nog meer stranden verkennen.
    Wat betreft de vertalingen: als je de zes talen bedoelt, dat zijn webvertalingen. Ik zou slechts redelijk in het Engels kunnen vertalen en vrijwel niet in het Italiaans. En bovendien zijn dergelijke vertalingen tijdrovend! Maar als iemand bereid is enkele vertalingen voor mij te doen ,zou ik geen nee zeggen:)
    Zonnige groeten.

  3. Tenho saudades demais destes lugares, Miguel🙂 Van deze wandeling heb ik een aardige verzameling foto´s zodat ik deze in zes aparte blogs heb gesplitst. Er volgen nog drie afleveringen🙂
    Zonnige wintergroet (maar toch nog 28 graden😉 )

Leave a Reply

