10 comments on “Reizen in Brazilië: ALAGOAS (08). Dagje SESC-Guaxuma, Maceió

  1. Goedenavond Antoine.
    Leerzaam blog. Aanbevolen. (Kun je dat ergens zien? Kan ik dat ook?)
    Ceesgegroetje

  2. Mooi leven heb jij, Antoine. Kom je wel aan lesgeven toe? Weer genoten van je verhaal.
    De krab, is die echt of heb jij hem een brilletje opgezet?
    De zomer hier komt maar moeilijk op gang, maar ik blijf optimist.
    Hartelijke groet, Jaco

  3. Goedenmorgen, Cees. Dank je voor de aanbeveling:) Als ik de handleiding van GJB heb kunnen volgen, is het niet meer te zien wat de waarde van de aanbevelingen is, om ‘fraude’ tegen te gaan. Met veel waarderingen stijgt je blog wel in de lijst met ‘meest aanbevolen’ op de voorpagina. Overigens kunnen de ‘fraudeurs’ nog altijd rustig hun gang gaan door hun artikelen op verschillende computers te openen en aan te bevelen😉 Dat lukt mij dus niet, met mijn laptopje…
    Zonnige groet vanuit een ‘koud’ BH (met 23 graden is nu wel een trui nodig!)

  4. Je zou denken dat mijn leven alleen maar uit reizen bestaat, Jacopone🙂 Maar niets is minder waar: deze reis werd in de vakantietijd gemaakt en vergde, inclusief de busreis van 72 uur (heen en terug!) tien dagen. Het waren dus zeer intensieve dagen met veel reistijden, weinig slapen, veel activiteiten, maar met heel veel plezier🙂. Je zou bijna denken dat ik een brilletje op de krab heb gezet, maar het is puur natuur🙂
    Hopelijk komt er alnog een warme Nederlandse zomer (hoe vaak is het niet voorgekomen dat er een hete zomer kwam na een koud en nat juni?)
    Groeten vanuit een koud en uitermate zonnig BH.

  5. Misschien moet ik daar ook eens een artikeltje aan wijden, Stripman🙂 In het begin kon ik geen bal raken, maar gaandeweg ben ik een gevreesde tegenstander geworden. Niet dat ik alle ballen feilloos pot, maar dat ik de witte speelbal in een onmogelijke positie kan manoeuvreren voor de tegenstander, die gedwongen is fouten te maken😉

  6. Leuk stukje! En zo te lezen scoor je aardig goed bij de Braziliaanse studentes.. goed bezig!😉 haha
    Koude groeten uit NL,
    Miguel

  7. Hoi Miguel, dus je bent nu weer eens in Nederland🙂 Tja, als ‘blonde’ gringo met olhos azuis heb ik altijd wel aandacht van de Braziliaansen😉 En dan maakt mijn leeftijd ook niets voor ze uit, ook een pluspunt voor mij😛
    Zonnige groet vanuit een ijskoud BH (maar met 23 graden altijd nog warmer dan NL!!!!) :D:D:D

  8. Haha, blond en blauwe ogen doet het inderdaad altijd wel goed daar en op leeftijd kijken ze sowieso niet.😉
    Maar ben alweer een tijdje in Nederland hoor. Heb alleen vorig jaar de hele maand juli en dat jaar daarvoor 3,5 maand in Brazilië gezeten. Maar eind deze maand vertrek ik voor 2-3 weken naar Peru voor een studiereis omtrent ontwikkelingssamenwerking.
    Inmiddels herfst-regenachtige, groeten uit NL

Leave a Reply

