10 comments on “Reizen in Brazilië: ALAGOAS (07). Het Strand van Ipioca, Oase van Rust

  1. Sjonge Antoine, jij bent weer helemaal terug zeg. Lijkt wel een reisgids.
    Bij mij ziet het er maar saai uit, zo zonder foto’s. Sorry. Ik heb blijkbaar een bug.
    Warme groet.

  2. mooie bijdrage!
    die ‘traducteur’ vind ik geweldig! keek eerst heel snel en dacht gelijk: jee, nooit geweten dat Antoine zo veel talen doet. en toen zag ik ‘cliquez’ staan🙂.
    goed idee, want ik schaamde me altijd een beetje om Italianen of andere niet-nederlanders mijn blog-adres te geven zonder het stukje waar het om ging eerst te vertalen…
    ciao,
    Maria-Dolores (die nu eerst een paar dagen met vakantie gaat naar een ànder buitenland)

  3. Wauw, ik ken dit strand geeneens, heb er nooit over gehoord in die 2 maanden dat ik in Maceió zat, zover ik me kan herinneren. Ligt het 20km ten noorden of ten zuiden van Maceió?

  4. Hopelijk is de bug snel weggewerkt, Cees! Want ik blijf van je foto´s genieten, aangezien ze veel spontaniteit laten zien:) Wat betreft jouw opmerking over mijn bijdrage als reisgids: ik ben toevallig bezig met mijn website over onder andere toerisme in Brazilië. Het is nog volop in ontwikkeling, maar je kan er alvast een kijkje nemen:
    http://www.eyebrazil.com. Zonnige wintergroet (in de bergen vriest het hier!).

  5. Bedankt, Maria-Dolores! Ik zag via mijn webteller dat ik een behoorlijk aantal buitenlandse bezoekers had (15 procent van het totaal), zodat het mij een aardig idee leek om ze een webvertaling aan te bieden🙂 Zelfs al ken ik een aantal talen vloeiend, het is een immens monnikenwerk om de vertalingen van mijn bijdragen te maken, en daar hebben we gelukkig de webtvertalers voor, ook al vertalen deze niet alles zoals ik in het Nederlands had bedoeld. Cliquez moet ik waarschijnlijk veranderen in ‘clique’ ? (mijn Frans is dankzij het Portugees aardig weggezakt… )
    Zonnige groeten.

  6. En ik dacht dat jij toch wel alle plekjes zou moeten weten, Miguel🙂 Ik ben nauwelijks een weekje in Maceió geweest en heb toch een paar prachtstranden mogen zien! Helaas heb ik nog altijd Maragogi niet bezocht….
    Dat ik Ipioca bezocht, heb ik aan mijn reisgenoten te danken, de studenten weten echt alles te vinden!
    Zonnige groeten:)

  7. Ik begin een lichte voorkeur voor het strand van Ipioca te ontwikkelen boven dat van Scheveningen😉

  8. Ik begin een lichte voorkeur voor het strand van Ipioca te ontwikkelen boven dat van Scheveningen😉

  9. Je bent er van harte welkom, François ! Het is er in ieder geval véél warmer dan in Scheveningen, het zeewater is ongeveer 25 graden🙂

  10. cliquez was volgens mij ook prima, is alleen meervoud en als ik me niet vergis, ook beleefdheidsvorm.

Leave a Reply

