4 comments on “Reizen in Brazilië: ALAGOAS (01). Busreis door Minas, Bahia en Sergipe

  1. Ik heb daar (Maceió) van april 2007 t/m juni een taalcursus Portugees gevolgd en vrijwilligerswerk gedaan. Mooie tijd en een mooie ervaring!

  2. Hoi Miguel, wat voor vrijwilligerswerk heb je daar gedaan? Dan ben ik daar geweest, toen je net vertrokken was😛 Heb je ook de stranden van Gunga en Coruripe bezocht?

  3. Ik heb bij een soort van school/crèche vrijwilligerswerk gedaan "Lar Sementes do amanhã". Kinderen een beetje bezig houden, met sport/spel activiteiten etc. Heel erg leuk om te doen!
    Ja ik heb Praia do Francês en Gunga bezocht, Cururipe heb ik niet bezocht. Maar Gunga was toch wel één van zo niet het mooiste strand wat ik tot nu toe bezocht heb (samen met Prainha, in Itacaré-BH)Reactie is geredigeerd

  4. Helemaal met je eens, Miguel! Gunga was ook voor mij een van de mooiste stranden die ik tot dusver heb bezocht. Maar ik ben ook gecharmeerd van het strand van Canoa Quebrada, Jacaraípe en Gaibu.:)

Leave a Reply

