4 comments on “Reizen in Brazilië: FORTALEZA (14). Hollands Glorie op Ponte dos Ingleses

  1. Antoine, je bent heel veel op stap, maar in welke hoedanigheid en met welk doel?
    Overigens: leuk verhaal en serie :–).

  2. Besete Jacopone, het lijkt alsof ik veel op stap ben, maar dit zijn reizen die ik met de studenten tijdens de zomer- en wintervakanties onderneem. Het zijn zeer goedkope en vooral avontuurlijke busreizen geworden. Mijn voornaamste doel is om vooral mee indrukken op te doen van het land, me meer te verdiepen in de rijke cultuur van het land. Tot dusver heb ik dertien dergelijke busreizen gemaakt in vier jaar tijd, dus wat frequentie betreft valt dat nog mee😉
    Deze reizen hebben me een schat aan informatie opgeleverd, er zijn in totaal meer dan 50 duizend foto´s gemaakt en ik heb er veel vrienden mee gemaakt:)

  3. @Jacopone, dankzij de open minds van de Brazilianen en hun hartelijkheid, vriendelijkheid en gastvrijheid, is het zeer eenvoudig om vrienden te maken hier. En daarbij heb ik niet eens mijn Nederlandse komaf, mijn opleidingsniveau, mijn talenkennis, mijn donkerblonde haar en blauwe ogen voor nodig:)
    Groet vanuit een wederom tropisch warm BH🙂

Leave a Reply

