4 comments on “Reizen in Brazilië: FORTALEZA (11). Theatro José de Alencar

  1. Antoine,
    Hoe is het met jou daar aan de andere kant van de wereld?
    Ik blog niet meer zo heel freqent, maar ik ben je zeker niet vergeten!
    Een mooi blog en evenzo theater!
    Lieve groeten vanuit een winters Holland!
    Liefs,
    Geroma/Arda

  2. Hoi Geroma, leuk je weer te zien hier🙂
    HEt gaat zijn gangetje, na een mindere periode met sinusitis, maar that´s life🙂 Wel heb ik hierdoor mijn promotiedatum moeten verschuiven van aanstaande woensdag naar een nieuwe datum ergens in april of mei volgend jaar. Dus ik loop deze winter weer eens mis😉
    Zonnige groetjes vanuit een soms regenachtig BH🙂

  3. Beterschap, Antoine.
    Zelfs in warmer oorden, kun je dus last hebben van voorhoofdsholteontstekingen…..
    Balen dat je promotiedatum daardoor moet worden opgeschort!
    Keep the faith, enniewee..
    Is het nu zomer / winter bij jou?
    Sorry dat ik het ff kwijt ben.
    Liefs!

  4. Dank je, Geroma😀 Het is nog steeds volop lente hier, ook al is het nu behoorlijk fris met maar 23 graden, terwijl het normaal 28 graden of hoger moet zijn😉
    Groetjes!

Leave a Reply

