6 comments on “Reizen in Brazilië: FORTALEZA (08). Mercado Central

  1. Leuk om te vernemen dat deze bijdrage je bevalt, Jacopone:) Gaat de winter nu al beginnen? En dat te bedenken dat ik eigenlijk sinds afgelopen maandag in Nederland had kunnen zijn….

  2. Indrukwekkend gebouw ! Ik ken wel de mercado in Barcelona, ook zo’n heerlijke verzameling winkeltjes…;o)
    Er is voor zaterdag vorst en sneeuw voorspeld, Antoine. Blijf maar lekker warm in Brazilië !

  3. Ik moet maar eens naar Barcelona, Stripman, als was het maar om de werken van Gaudi te bewonderen😀 Maar voorlopig blijf ik nog een Hollands wintertje in Brazilië en zie ik Nederland wel als de metersdikke sneeuw is verdwenen😉

  4. Bedankt, Klaverblad! Ik blijf nog wat in Fortaleza rondhangen voordat ik een reuzensprong maak naar de meer Europees aandoende stad Curitiba. In deze serie hoop ik meer historische roots bloot te leggen van Europese migranten in het land. Daarna volgt nog een ontspannen vakantieserie naar de deelstaat dat als een strandparadijs bekend staat: Alagoas.🙂

Leave a Reply

