7 comments on “Reizen in Brazilië: FORTALEZA (06). Het Strand van Caucaia

  1. @Edu, ik kan je geruststellen dat ik wel degelijk deze fotos in mijn collectie heb, maar ik moet de privacy van deze knappe dames eerbiedigen…. ;)Overigens heb ik wel een foto van Braziliaanse dames in bikini, van het strand van Porto de Galinhas: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/55221
    Compenseert dit jouw teleurstelling?🙂

  2. Well, Edu, ik had geen andere keus😉 Anderes zou ik geen foto´s van knappe dames in bikini mogen maken… Deze foto´s maken wel deel uit van mijn privécollectie, maar zijn streng beveiligd opgeborgen met tal van codes en sleutels😛

  3. @Edu,deze virtuele kast is dusdanig beveiligd, dat ik de sleutel heb ingeslikt en de codes voortdurend wijzigen, voor mijn eigen veiligheid🙂

Leave a Reply

