10 comments on “Reizen in Brazilië: FORTALEZA (05). Dragão do Mar

  1. @Laila, ik heb reeds verschillende lampen gezien, die zijn gemaakt van PET-flessen of ander recyclebaar materiaal en het oogt prachtig🙂

  2. @Edu, je bent van harte welkom in dit gastvrij en boeiend land🙂 Voor reizen naar het noordoosten is de periode van juli tot december het meest geschikt, aangezien het dan een droge periode is. In het zuidoosten en zuiden is de periode van april tot oktober het meest geschikt:)

  3. Bedankt, Linda🙂 Het is ook niet echt moeilijk, gezien het interessante en boeiende onderwerpen betreft. Onderwerpen met een diversiteit aan cultuur, natuur, en geschiedenis.

  4. Je hebt helemaal gelijk, Rene! Ook al verblijf ik er nu onder hand vier jaar in het land en heb ik aardig wat van het land gezien en beleefd, het blijft me nog altijd verrassen. Helaas heb ik wegens tijdgebrek niet alles in Dragão do Mar kunnen zien en vastleggen, ik moet er nog eens heen😉

  5. Toevallig is in de mediatheek van mijn hoogeschool een expositie van lampen te zien ( School of design) Er hangen soortgelijke tussen.
    ( Ik zweer nog steeds bij de papieren "rijstbollen")

  6. Dus deze lamp is een echte designlamp, Laila? Dat zou de maker ervan bijzonder verheugen! De meeste makers van deze lampen hebben het niet breed, maar zijn vindingrijk met het gebruik van recyclingproducten. Ik heb reeds aardige creaties ervan gezien.

Leave a Reply

