8 comments on “Nederlander in Brazilië (37): DEC 2006 (III). Rio de Janeiro, Centrum

  1. Je was een tijdje weg, maar voor mij heb je het weer grandioos ingehaald met dit fraaie en interessante blog.

  2. hallo, zo te zien ben je niet meer in NL.
    ik ga even googelen naar de Cathedraal. het lijkt wel een wolkenkrabber…

  3. Ik was er nog wel., Theo, maar dankzij de intensieve voorbereidingen voor de afronding van mijn promotie (die nu achter de rug is!) werd de blogfrequentie een stuk lager. Overigens had ik dit stuk al een tijdje geschreven, maar het kwam er telkens niet van. Ik heb nog heel wat in te halen dus, ondermeer over deze 50 maanden, onderhand meer dan zestig maanden🙂 Dus julle hebben wat tegoed!
    Zonnige Nederlandse lentegroet:)

  4. Ik ben nu bezig met mijn laatste van de vijf weken in Nederland, Maria-Dolores. De tijd gaat vlug, het wordt nog aardig hollen de komende dagen om alles te doen wat ik zou willen doen. Ik ben al blij dat ik mijn achterstallige administratie van de afgelopen vijf jaar bijna heb doorgespit😉 WAt betreft de kathedraal: het is een indrukwekkend bouwwerk, de architect heeft zijn best gedaan om dit gebouw nog groter te doen lijken. Het zou me overigens niet verbazen dat je bij het nazoeken via Google ook mijn links bent tegengekomen:) Ik zie dat ik de link in de Rio-Widget hiernaast nog niet heb geplaatst, maar die komt er nog.
    Zonnige groeten.

  5. Het land blijft me ook nog altijd boeien, Cees. Nog minder dan een weekje en dan ben ik weer in het land:)
    Zonnige groeten.

Leave a Reply

