3 comments on “Busreis Belo Horizonte – Fortaleza: (5) Dwars door Paraíba

  1. Perhambuco komt zeker voor in onze geschiedenis.
    Maar over Rio Grande daar is zelfs een liedje over.
    Klonk mij gelijk goed in de oren.
    Dat je dat nu daar zo ziet,geweldig zeg.

  2. Jaaa, Pernambuco ! Daar weet ik natuurlijk alles van, Antoine. Nou, om eerlijk te zijn: De naam was me wel bekend, maar ik ben blij dat ik nu ook weet waar het ligt…;o)
    Het lijkt me trouwens best lastig om in een stad te wonen die zo vaak van naam gewisseld is. Daar heeft de stadhistoricus het vast niet gemakkelijk mee…

  3. @Anka, Pernambuco met zijn groene heuvels en witte stranden biedt genoeg inspiratie😉
    @Stripman, ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan dat een stadshistoricus niet echt blij zal zijn met de naamsverwisselingen, maar daar heeft hij meer (betaald) werk aan😉

Leave a Reply

