6 comments on “Busreis Belo Horizonte – Fortaleza: (4) Kiplekker in Porto de Galinhas

  1. Alles is van mijn bureaustoel achter de pc goed te volgen.
    Het waaid hier behoorlijk,en kijk zo jou weblog ,is het daar wel wat anders he.
    Heerlijk warm ,en ook heerlijk eten.
    Geniet er van.

  2. @Anka, leuk dat je vanuit je bureaustoel alles goed kan volgen😀 Ik moet toegeven dat ik dit liever zie vanuit de buszetel en de strandstoel😀

  3. @Jacopone, bedankt! En in werkelijkheid is deze reis ook heel bijzonder!
    Tropische groet vanuit een zonnig en soms regenachtig Fortaleza:)

  4. Had best je rugzak willen dragen .
    En kon ik het ook met eigen ogen aan schouwen.
    Lijkt me daar geweldig zeg!!!
    Geniet er maar goed van.

Leave a Reply

