6 comments on “Nederlander in Brazilië (31): SEP 2006. Vriendschappen en Verkiezingscampagnes

  1. Waar zouden we zijn zonder vrienden?
    Zonder politici zou nog kunnen…
    Weer een compleet en informatief blog, Antoine.
    Het loopt weer storm hier. :-))
    Ceesgegroetje

  2. Inderdaad, Cees, vrienden zijn zeer waardevol in het leven. Dankzij mijn vrienden hier in Brazilië heb ik in een paar jaar tijd een behoorlijk sociaal leven opgebouwd, dat eerlijk gezegd fors verbeterd is in vergelijking met mijn ‘Nederlandse’ tijd. Inderdaad zijn er weer enkele reacties hier, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vanwege beperkt internettijd en vrije tijd nauwelijks gelegenheid heb de andere blogs te bezoeken…
    Zonnige groeten.

  3. Het leven hier is inderdaad heel wat anders dan ik in Nederland gewend was, Kees, vandaar dat ik een blogserie aan het schrijven ben hierover. Ik had de hoop deze serie nagenoeg af te hebben, maar vanwege tijdgebrek…
    De layout van mijn blogs heb ik aangepast dankzij mijn bijdragen aan de website eyebrazil. Ik leerde een beetje omgaan met Dreamweaver, een programma om websites te kunnen maken. Als het stramien eenmaal werkt, is het vervolgens een kwestie van eenvoudig knippen en plakken🙂
    Zonnige groeten.

  4. Beste Antoine,
    Ik blog vanuit kaboel en probeerde gisteren mijn laatste blog aan de groep bloggers in het buitenland toe te voegen, maar op een op andere manier is dat mislukt. kan jij dat doen, of kan jij mijn vertellen hoe ik het moet doen? Bedankt!
    groetjes, Mary

  5. Beste Mary, als ik de profielenlijst van de groep ‘Bloggers in het Buitenland’ bekijk, sta je er al bij, dus op een of andere manier lijkt het je te zijn gelukt:)
    Zonnige groeten.

Leave a Reply

