2 comments on “Nederlander in Brazilië (26): Juli 2006 (V). Snufjes Historie in Salvador de Bahia

  1. hey man….als je dacht dat ik die belofte van dat recept heb vergeten dan heb je het lelijk mis.
    Wel weer mooie foto’s

  2. belofte maakt schuld, dat moet ik toegeven;) Maar ik ben het ook niet vergeten! De afgelopen weken ben ik zeer druk bezig geweest met het opzetten van een website en het overzetten van een deel van mijn blogs. Maar het is de bedoeling dat er beslist een artikel komt over de fejioada 🙂 Nog heel even geduld 😉

Leave a Reply

