4 comments on “Nederlander in Brazilië (24): Juli 2006 (III). Dagje Olivença, Bahia

  1. Echt wat je noemt een paradijs op aarde Antoine.
    Wat een schitterende krab zeg.
    Ceesgegroetjes

  2. Olivença is een strand die slechts bij weinigen bekend is, Cees, ook niet bij de Brazilianen zelf. Het is meer bekend op haar strandkuuroord (die ik overigens niet heb bezocht) dan haar rustige stranden. Maar wie weet, ik heb al genoeg bezoekers gezien die mijn blog over Olivença hebben gezien (maar zien is nog niet altijd lezen, natuurlijk 😉 ). De krab is inderdaad een schitterend exemplaar, maar ik houd toch een respectabele afstand, want er zijn soorten die in staat zijn jouw tenen flink te beschadigen, als ze zich bedreigd voelen.
    Zonnige tropenwintergroeten (dik boven de dertig met wolkenloze hemel!).

  3. Boa noite,
    Ik was vorig jaar, juli, ook in Olivença. Vond het wel aardig, maar niet heel indrukwekkend, qua stranden, hoewel ze wel heel erg rustig waren. Ik ben daar 3 dagen gebleven en daarna doorgereisd naar Itacaré. Weleens geweest? Qua stranden is dat ook echt een paradijs, vond ik zelf.
    Warme groeten,
    Miguel

  4. Hoi Miguel, Olivença was voor mij het eerste Bahiaanse strand die ik heb bezocht:) Later volgden de stranden van Salvador en omstreken. Itacaré ken ik helaas niet, ik zal deze plaats op mijn verlanglijstje (nou ja, lijstje…) zetten;)
    Zonnige wintergroeten:)

Leave a Reply

