5 comments on “Reizen in Brazilië: RIO DE JANEIRO (20). Bibliotheken in het Centrum

  1. O jee, ik heb nog een hoop lezen en kijken in te halen. Morgenavond heb ik een afspraakje met jouw blog! ;-))

  2. Een hele gewaarwording. Eigenlijk heb ik nooit geweten dat Zuid-Amerika, m.n. Brazilië, zo vol zit met dergelijke gebouwen en inhoud.
    Ach, die stemmen… ben toch maar blij die niet te hoeven horen. Wie weet voor welke verrassingen je wel eens mocht komen te staan.🙂
    Overigens, dat woordje ‘hits’, bij het zien ervan dacht ik weer aan de eerste keer toen ik het ergens las. Is het hits van ‘tophits’ of hits van ‘hints’… ik begreep het niet.
    En nog is steeds een vreemd woordje dat veel wordt gebruikt.

  3. Pingback: RIO DE JANEIRO (21): Biblioteca Nacional « Eyes on Brazil

  4. Pingback: Reizen in Brazilië: RIO DE JANEIRO (22). Real Gabinete Português « Eyes on Brazil

Leave a Reply

