3 comments on “Reizen in Brazilië: RIO DE JANEIRO (11). De Stranden van Arpoador en Ipanema in Beeld

  1. Hi Antoine, mooie blog heb je! Zie dat je al een tijdje bezig bent. Ik ben net begonnen met een blog over Rio de Janeiro! Er staan nu alleen nog maar wat oude blogs van me op om te beginnen, maar zal er gauw wat recenters opzetten. Zijn er nog meer Brazilië-bloggers hier? Zal de jouwe ook gaan tracken!
    Groeten, Anne

  2. Dag Anne, ik ben inderdaad een tijdje met op dit blog bezig, sinds mei 2006. Een deel van mijn blogs is ook in een website te vinden: eyebrazil.com. Voor zover ik het weet is er nog 1 blogger vanuit Brazilië actief. Je kan je blogs in de groep Brazilië, waarin ik ook sta, plaatsen. Veel succes!
    Zonnige groeten.

Leave a Reply

