7 comments on “Reizen in Brazilië: RIO DE JANEIRO (02). Heftig Studentenfeest

  1. Lijkt mij een rare en af en toe ook ongemakkelijke ervaring dat je op die wijze veel aandacht krijgt. Soms misschien ook wel vleiend. 🙂

  2. @edu, Soms is het inderdaad een eigenaardige ervaring, aangezien ik als gringo hier veel meer aandacht ontvang dan ik in Nederland gewend was… Een ander punt is het verschil in schoonheidsideaal. Hier in Brazilië zijn blond haar en blauwe ogen erg gewild 🙂

  3. Een schot in de roos, @edu! Haast alle vrouwen hier met blond haar hebben een een of andere verfdoos in huis… Alhoewel ook veel Brazilianen zijn die afstammen van Noord-Europeanen. In het zuiden zijn veel meer blonde Brazilianen te vinden als nazaten van Duitsers, Nederlanders en Oostenrijkers.

  4. @Antoine
    Ik zou juist afstammelingen van Nederlanders in het noorden en noord-oosten verwachten. Maar niet dus begrijp ik?

  5. @edu, je wordt op je wenken bediend met mijn meest recente bijdrage over Nederlanders in Minas Gerais en Brazilië in het algemeen:)

Leave a Reply

