6 comments on “Nederlander in Brazilië (06). MEI 2005: Vijf Dagen in São Paulo

  1. En dat te bedenken dat een verblijf in São Paulo mij niet bepaald een tropische indruk achterlaat, Stripman 😉 Vaak is het weer daar niet zó denderend met ‘winterkou’ en veel regen…
    Dan geef ik maar de voorkeur aan de tropische steden als Recife of Salvador, daar voel ik me in de hogere, tropische sferen 😉

  2. Tja, als je de Hollandse winters gewoon bent, dan is zelfs twintig graden al tropisch warm 😉 Bij die temperatuur zoek ik nu meteen mijn trui en jas op 😀

    • São Paulo ligt in feite ‘om de hoek’, volgens Braziliaanse maatstaven, Paco 😉 Als je bedenkt dat ik vanuit Belo Horizonte een busreis heb gemaakt naar São Luís in het noorden, een afstand van 2700 km… Ik heb nog een aanbod serieus in overweging, om een boottochtje te maken over een van de zijtakken van de Amazonerivier, een afstand van ruim 1000 km, een tocht van drie weken, en slapen in een hangmat 🙂

Leave a Reply

