5 comments on “Nederlander in Brazilië (04): MAR 2005. De Universiteitscampus

  1. Waarom zou je jaloers moeten zijn, Stripman? 😛 Volgens mij heeft eenieder zijn eigen koninkrijk 😀 En bovendien beschrijf ik lang niet alles, alleen het meest interessante 😉

  2. Maar de omstandigehedn zijn wel jaloersmakend, Antoine. Ik ben best tevreden met mijn leven, hoor. Maar gisteren was het hier weer sneeuwbuien geblazen…;o)

  3. Geweldig, Stripman! Sneeuwbuien op tienduizend kilometer afstand van mij 😀 Het moet wel een mooi gezicht zijn 🙂 Ik geef dan toch maar de voorkeur aan de fikse regenbuitjes, de frisse geur die dan uit de aarde en de planten vrijkomt 😉

  4. O, maar regen hebben we hier ook. Op dit moment zelfs…;o)
    Maar laat ik niet klagen. Gisternochtend ben ik nog even met een goede vriend een stukje langs de Vecht gereden. En toen was het prachtig weer. Zonneschijn, heldere lucht, overvliegende ganzen. Wel temperatuur rond het vriespunt, natuurlijk…;o)

Leave a Reply

