3 comments on “Reizen in Brazilië: SALVADOR (50). Afscheid van Barra

  1. Beste Meneer Robbesom

    Ik ben onder de indruk van deze site, u heeft duidelijk heel wat afgereisd in Brazilië!

    Omdat u het land zo goed kent, vroeg ik mij af of u misschien mee zou willen werken aan mijn onderzoek? Ik ben een 23-jarige studente en voor mijn masterproef ga ik in juni naar Brazilië, spijtig genoeg niet om vrij rond te reizen maar om interviews af te nemen. Mijn thesis zal gaan over de Wereldbeker van 2014 en de verwachte gevolgen voor het toerisme. Om mij een beetje voor te bereiden, heb ik besloten al wat voorafgaand onderzoek te doen. Dat houdt vooral in dat ik 20 Europese (waarvan 10 Nederlandstalige) blogs analyseer en dat ik een korte vragenlijst doorstuur naar de schrijvers om de info te bekomen die nog ontbreekt.

    Indien uzouden willen meehelpen, zou mij dit een enorm plezier doen! Zeker aangezien u al op zoveel verschillende plaatsen in het land bent geweest.

    Van een Belgische studente en mede-reizigster,

    Dorien

Leave a Reply

