21 comments on “2011: IMAGINE…The World Will Live As One….

  1. Amai, Fleur! En dan volgt 1 januari nog met wellicht een grote hoeveelheid blogs die emoties zullen opwekken. Sterkte🙂

  2. Grazie, Maria-Dolores!
    De regen heeft hier nu plaats gemaakt voor de laatste zonneschijn van het jaar🙂
    Zonnige groeten:)

  3. Een mooi project, Antoine, om met gezamenlijke inspanning de rivier weer schoon te maken!
    Hartelijke groet, en de beste wensen in goede gezondheid voor het nieuwe jaar!

  4. Het is een wonderSCHOON project, Bart😉 Ik hoop er een aardig steentje aan te kunnen bijdragen. Wellicht zal ik komend jaar wat meer uitweiden over dit project.
    Hopelijk krijgen je katten wat rust deze nacht en de komende ochtend, want geknal is niet echt een feest voor hun gevoelige oortjes:)

  5. Zeer bedant, François, en je bent altijd van harte welkom op mijn blog🙂 Het ontbrak mij in 2010 ook nogal eens de gelegenheid om de blogs te bezoeken, maar ik beloof beterschap voor 2011🙂

  6. Hallo Antoine, alvast de allerbeste wensen voor 2011. Hier is het vuurwerk alweer achter de rug en we hebben gelukkig al onze vingers nog. Bij jou zal de pret zo wel losbarsten.
    Superproject en heerlijke hoopvolle bijdrage.

  7. Het is alweer een paar dagen later, Thera, maar ik was je niet vergeten😉 Ten tijde van het vuurwerk bevond ik me middenin de miljoenenstad Belo Horizonte, een aangezien mijn locatie zich op een hoger punt bevond, was het vuurwerk alom te zien, kilometers ver. Toch verkies ik een vuurwerkshow zoals die op het strand van Copacabana, hopelijk komt het er ooit van🙂 Ik steek zelf geen vuurwerk af, dus ik heb al mijn tien vingers behouden!
    Bedankt voor de Nieuwjaars- en verjaardagswensen!

  8. Ik neem aan dat n gezondenconstructiefcreatiefliefdevolnieuwjaar een tijdelijke naam is;) Het is een mondvol en welgemeend! Que 2011 seja um ano repleto de criatividade, sorte, amor, harmonia, saúde, spiritualidade e sobretudo paz!

  9. Hartelijk en dubbel dank, Jacopone! Ik neem aan dat uw voornemen is ons elke dag te plezieren met een fraaie foto?🙂

Leave a Reply

