2 comments on “Vijf weken Nederland: (05) Nijmegen II

  1. Ben je toevallig ook in het Muzieum geweest? Dat is pas leuk; kun je ervaren wat een blinde dagelijks meemaakt.
    Kom je ook nog in Den Bosch?

  2. Muzieum, dat is een nieuw museum voor mij, Hanneke:) Ik zal het op mijn lijstje zetten voor mijn komend bezoek, ergens in 2012 of zo. Het lijkt me inderdaad interessant om te beleven hoe een blind zijn leven ervaart. In de vijf weken heb ik Den Bosch wel gepasseerd (enkele malen zelfs, in de richting van Nijmegen en Groningen) maar helaas ontbrak mij de tijd om deze mooie stad te bezoeken. In de komende afleveringen laat ik wel andere interessante steden zien:)
    Zonnige groeten.

Leave a Reply

