4 comments on “Nederlandse Toerist in Brazilië: (33) Het Strand van Paripueira, Alagoas

  1. Breda is mooi maar ik vermoed dat het heerlijk is om weer terug te zijn, Antoine.
    Ceesgegroetje

  2. Inderdaad, Cees. Deze reis met de vriend uit Nederland vond plaats in Augustus en ik heb er nog steeds mooie herinneringen aan. PAs nu heb ik weer tijd om deze serie af te maken, en er zijn nog andere series die afgemaakt of zelfs begonnen moeten worden😉 Maar ik ga tussendoor ook verder met de serie over Nederlandse steden, dus wacht maar af😛
    Zonnige maar frisse groeten.

  3. dank je, Aad🙂 De aanloop naar de verdediging van mijn proefschrift heeft hee lveel tijd en energie gekost, maar nu heb ik nog even de gelegenheid de schade in te halen🙂
    zonnige groeten.

Leave a Reply

