6 comments on “Vijf weken Nederland (02): Breda II

  1. Ben er 3 jaar geleden nog eens geweest…was er zolang niet geweest dat ik er bijna verdwaalde..:-)

  2. Voor mij was het meer dan vijf jaar geleden, Saint, maar ik moest me tijdens mijn eerste bezoek ook flink oriënteren waar ik precies was 🙂
    Zonnige groeten.

  3. De hoeveelheid werk valt reuze mee, Paco:) Als eenmaal het stramien goed werkt, is het een kwestie van eenvoudig knippen, copiëren en plakken. Het meeste werk is nog altijd het verbeteren van de kwaliteit van de foto´s, daar gebruik ik drie verschillende fotoprogramma’s voor…
    Zonnige groeten.

  4. Dat is heel mooi Stripman:D Hopelijk kan je je scootmobiel meenemen in de trein en Breda ter plekke verkennen:)
    Zonnige groeten.

Leave a Reply

