29 comments on “Op Weg naar de PhD: (19) ‘Hora Est!’

  1. Proficiat,
    Zoals gewoonlijk weer een gedetailleerd, bijna wetenschappelijk, verslag;-)
    maar mooi om te lezen.

  2. Bedankt voor de leuke reacties, Grutte Pier, Stripman, Ina en Laila!
    Nederlandse bijna-lentegroeten🙂

  3. Bedankt voor de felicitaties, Bart en Lidy!
    Ik hoop dat het mij is vergeven dat ik de afgelopen maanden niet of nauwelijks heb gereageerd bij de medebloggers, gezien de intensieve voorbereidingen op deze verdediging. Maar ik zal zoetjesaan weer meer blogs gaan lezen en waar mogelijk reageren:)

  4. Fantastisch, een prachtige mijlpaal, stellig springplank voor een uitdagende toekomst,geniet ervan en veel succes toegewenst.

  5. Hartelijk gefeliciteerd met deze promotie! Je zult ongetwijfeld nog vaak aan deze gebeurtenis terugdenken.
    Ik merk overigens dat er weinig veranderd is. Toen ik promoveerde (Nijmegen, 1991) heette de universiteit nog gewoon Katholieke Universiteit Nijmegen. Maar er zijn veel herkenningspunten.
    Groetend, T.

  6. Bedankt voor de leuke reacties, Jacob, Zwolly, Aad (nu niet verbaasd? :P) en dr. Terracidus🙂
    Als ik me goed herinner werd de naam Katholieke Universiteit Nijmegen ergens begin 21e eeuw veranderd in Radboud Universiteit. Afgekort RU. En dat gaf soms problemen als de webextensie ru.nl is….

  7. Fantastisch, hoed af/chapeau – veel wijsheid voor je beslissing wat te gaan doen, de eerste stap is gezet!!

  8. Ontzettend gefeliciteerd, doctor Antoine!!!
    Knappe prestatie. Doorzetter. Ik ben blij voor je.
    Vette Ceesgegroet

  9. Van harte gefeliciteerd, jonge doctor, en veel succes met jouw verdere carrière in Brazilië!
    Groeten uit China,
    Jos v.W.

  10. Antoine. van harte gefeliciteerd en van harte gegund. Je hebt de afgelopen jaren met zoveel toewijding geschreven over jouw stappen in deze richting, dat ik vertrouwen heb, dat jij voor iedereen een grote aanwinst zal zijn.
    Graag blijf ik jouw verdere weg volgen.
    Wauw, ik ben zo blij voor je.🙂

  11. Bedankt voor jullie felicitaties en leuke reacties, Annelies, Cees, Jos, Maria-Dolores en Thera!
    Aangezien ik over iets meer dan twee weer terugvlieg naar Brazilië en daar mijn leventje in wellicht een heel andere vorm ga voortzetten, zal ik regelmatig wat erover in mijn blog blijven zetten. Overigens heb ik nog een forse achterstand te verwerken wat betreft de reisverslagen, van het afgelopen anderhalf jaar inmiddels. Bovendien is er genoeg schrijfstof in verband met de naderende presidentsverkiezingen, het (WK) voetbal en de Olympische Spelen.
    Regenachtige lente(???)groeten:)

  12. Muitos Parabéns Antoine!!
    Een prachtige mijlpaal om zoiets te mogen bereiken, lijkt mij. Helaas is het mij niet gelukt om er bij aanwezig te zijn, had het graag eens willen meemaken. Maar misschien ontmoeten we elkaar nog eens wanneer ik weer in Brazilië ben, voor mijn Ma. onderzoek bijvoorbeeld..
    Ik wens je in elk geval nog veel succes met de bureaucratische rompslomp en ben benieuwd welke weg je nu zult inslaan en naar je verdere blogs natuurlijk.
    Nogmaals gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Miguel

  13. Adriano,
    Ook van ons de hartelijke felicitaties met het behalen van je titel. En het is dan, om maar een cliché te gebruiken, een kroon op je leven. Wij hopen ondertussen wel dat je een baan vindt, die bij die titel hoort. En dan zijn er twee wegen : onderwijs of laboratorium, in Europa of Zuid Amerika. Wij wensen je bij deze keuze veel succes toe . Een hopelijk weerzien in Belô. Groeten Rosana en Gerard

  14. Van Harte Gefeliciteerd,
    Dat is zeker een mijlpaal en je leven!!!
    Heel veel succes,met het zoeken,vaneen leuke passende baan.
    Geniet nog van de dagen hier,zeker nu de zon er af en toe er is.
    Gr. M

  15. Mooie Bij dragen!!!
    Daar hoord zeker een felicitatie bij.
    Wens je ook veel succes met wat er nu gaat komen.
    Heb vertrouwen in jezelf,dan komt het best goed!!!
    Zonnige groetjes J

  16. Bedankt voor de felicitaties Gerard, Rosana, Anka en Jenny! Een lang tijdperk is nu afgesloten, een nieuw tijdperk is reeds begonnen, in Brazilië. Het is nu zoeken naar een leuke baan om een leuk bestaan te hebben:)
    Zonnige IJSkoude lentegroetjes:)

  17. Hoi Antoine, sorry dat ik weer zo laat ben met het lezen van dit verslag van een van de ingrijpendste dagen in je leven. Gefeliciteerd, ook op deze plaats, ook al heb ik dat al in een emailtje gedaan.
    Begrijp ik het goed dat je alweer in Brazilië bent? Ik had je graag nog even ergens ontmoet, maar dat komt misschien nog wel eens. Maar aan Quepasa en al dat soort dingen doe ik niet mee hoor, email en blog vind ik mooi genoeg. Hartelijke groeten!

  18. Bedankt voor de felicitaties, Kees! Hoe was je korte vakantie? Ik ben overigens nog steeds in Nederland, maandag over een week vertrek ik naar Belo Horizonte. Wellicht kan ik nog een gaatje vinden in mijn agenda voor een ontmoeting. De email van Quepasa mag je als onverstuurd beschouwen, want die werd automatisch doorverstuurd, wat vaker gebeurt met dergelijke websites tegenwoordig. We houden contact met de mail en de blogs. Zonnige Nederlandse Lentegroeten:)

  19. Zeer bedankt, Rami! En nu klinkt bijna het ‘Hora Est!’ nog een keer: overmorgen vlieg ik terug naar Brazilië🙂
    Zonnige groeten.

Leave a Reply

