23 comments on “Op Weg naar de PhD: (17) Aankomst in Nederland

  1. Dank je, Hanneke!
    mijn verblijf in Nederland loopt tot 29 maart, zodat ik na mijn promotie nog een drietal weken nog wat kan nagenieten voor ik mijn leventje in Brazilië zal gaan hervatten.
    Groeten:)

  2. Even snel de foto’s in deze en vorige bijdrage toegevoegd…
    Bedankt Pierra en Ina!
    De komende week wordt nog hard werken om me goed voor te bereiden voor de promotie op 8 maart, maar daarna wachten drie rustigere weken op me, ook al moet ik nog het een en ander qua bureaucratische romslomp zien weg te werken.
    Groetjes:)

  3. Koud geland ,warm ontvangen en hoe gaat dit nu verder ? Ben benieuwd hoe je tegen alles hier nu kijkt.
    Wens je in ieder geval een goede tijd en veel zon toe.

  4. Beste Jacob en Alib, spoedig zal ik een vervolg schrijven over mijn eerste indrukken in Nederland, na een afwezigheid van vijf jaar:)
    Bewolkte Nederlandgroeten.

  5. Welkom in het natte kikkerlandje !!!
    Succes met je voorbereiding van je verdedeging.
    Maar na 8 maart kun je na genieten.
    Gr m

  6. Gefeliciteerd alvast.
    Zal wel flink wennen zijn om na zo’n lange tijd weer terug te zijn in ons kouw kikkerlandje.

  7. Bedankt Aad! Het is inderdaad erg wennen, vooral de jou! Nu gebruik ik twee broeken, twee sokken en drie truien, zonder gein….

  8. Dat is mooi Stripman! Dat mijn aanwezigheid een tropische wind doet waaien:) Nu nog het toevoegen van frisse en vrolijke kleurtjes🙂

  9. Ik zie dat mij aardig wat werk te wachten staat, Laila:) Beschrijving van mijn indrukken over Nederland na vijf jaar en over mijn promotie. Het zou leuk zijn om iemand anders over mijn promotie te laten schrijven😉

  10. Dat je een fijne tijd mag hebben in je vaderland, Antoine.
    Heb je al een stemkaart? En, wat wordt het? :-))
    Ceesgegroetje

  11. Dank je, Cees:) De eerste week is onderhand achter de rug, er volgen nog vier. Ik heb geen stemkaart, ik sta niet meer ingeschreven in Nederland sinds een jaar of zeven, ik zou dan ook niet weten wat ik zou kunnen stemmen voor welke gemeenteraad… (laat ik misschien de gemeente Bonaire proberen?🙂 ) En ik zou overigens niet weten voor welke partij ik zou stemmen, ook al krijgen de nationalistische en naar xenofobie neigende partijen zeker niet mijn stem.
    Nu eens zonnige NL-groeten🙂

  12. Bedankt Jos! Nu is er nog een week te gaan, en er moet nog aardig wat werk verzet worden. Het wordt inderdaad een spannende tijd🙂

Leave a Reply

