8 comments on “Op Weg naar de PhD: (16) Op Weg naar Nederland

  1. Oh, het is zo ver!
    Succes met alles.
    Vijf weken, dan heb je misschien in NL ook een paar mooie dagen, dat het net lente lijkt…

  2. Het was inderdaad zeer koud voor mij, Rami, vanuit São PAulo met 34 graden naar Amsterdam net boven nul… Maar ik verwacht deze kou wel te overleven met drie dikke truien🙂
    Bewolkte en winterkoude groeten:)

  3. Bedankt, Rami en Maria Dolores!
    Hopelijk zullen er voor eind maart nog enige dagen zijn dat de temperatuur in ieder geval boven de vijftien graden zal uitkomen, maar nog altijd kouder dan in de Braziliaanse winter, brr!!!

  4. Welkom thuis (als je dat nog kan zeggen..),
    Dat zal wel even wennen zijn om na 5 jaar weer terug te zijn in Europa en in Nederland? Succes met het acclimatiseren.😉 En uiteraard succes met je promotie!!
    Zodra dat een feit is vlieg je weer terug naar Brazilië, en wat is dan uiteindelijk de bedoeling daar?
    Groeten,
    Miguel

  5. Hoi Miguel, op dit moment is Belo Horizonte mijn thuis en ben ik nu in het buitenland😉. Ik kreeg bovendien een stempel van de Braziliaanse PF, die meldt dat ik nu 90 dagen het land uit mag zijn🙂. Of ik aan het koude weer kan wennen in korte tijd, dat is nog de vraag, maar vijf weken later mag ik de Braziliaanse warmte weer aanvoelen. Dan is het voor mij tijd op een betrekking te zoeken en mijn leven daar te vervolgen.
    Bewolkte koude wintergroeten:)

  6. Heel veel succes in Nederland met de verdediging. Ik heb er het volste vertrouwen in, Antoine.
    Doe ze de groeten, ook uit Cambodja.
    Ceesgegroetje

  7. Zeer bedankt Cees, ik zal de groeten doorgeven:)
    JE zal je niet verbazen dat ik nu rondloop met drie dikke truien en twee paar sokken… En ik mis de kracht van de zon nu tijdens deze grijze dagen. Het is wel een geluk dat het nu wat ‘warmer’ is geworden, voor veel Nederlanders is tien graden al behaaglijk😉
    Bewolkte Nederlandgroeten:)

Leave a Reply

