6 comments on “Carnaval in Brazilië 2007: Salvador, en Persoonlijke Herinneringen Aan Recife En Olinda

  1. Hoi! Kijk, dit is het echte carnaval. Niet kunstmatig zoals in Nederland, maar vanuit de mensen zelf. Geweldig om te zien; hopelijk volgt er meer!

  2. @app, Toen ik enkele Braziliaanse vrienden beelden vertoonde van het carnaval in Nederland, ging hun mond wijdopen van verbazing. Dat de toeschouwers als stijve harken langs de kant staan….

  3. Ik kan mij die reactie goed voorstellen. Ik ben zelf een stijve Nederlander, maar zelfs ik verbaas mij over dat zogenaamde carnaval hier. Het is gewoon een ouderwets boerenzuipfeest in een wat ander jasje.

  4. @edu, helemaal mee eens! Op dergelijke dagen denken sommige ‘feestvierders’ meer te mogen en kunnen dan toegelaten is… Maar het carnaval hier moet je met je eigen ogen aanschouwen😛

Leave a Reply

