8 comments on “Op weg naar de PhD (14): een Nieuwe Promotiedatum

  1. Bedankt Jos! Er is nog heel veel leeswerk te verrichten om goed voorbereid te zijn op de vragen die door de opponerende hoogleraren en gepromoveerdn zullen worden afgevuurd. Maar daarvoor heb ik nu nog vier maanden🙂. Zonnige groeten.

  2. Eindelijk dus. Je geduld beloond.
    Ik wens je cum laude.
    (Wist niet dat je een baard had, Antoine…)
    Ceesgegroetje

  3. Of het cum lauda gaat worden, dat is nog de vraag Cees:) Maar eindelijk zou ik na ruim twaalf jaar deze missie kunnen afronden. Het zal niet eenvoudig worden, aangezien de wetenschap niet stilstaat en ik op de hoogte moet blijven van de nieuwste ontwikkelingen. Sinds ik in 1997 ermee begon, is er een stortvloed aan artikelen verschenen. Dus je vindt mijn ‘zelfportret’ wel aardig?😛 Soms laat ik mijn baard een paar dagen staan, past goed bij mijn lange haar😉
    Zonnige groeten.

  4. hallo Antoine, ik ben van plan om Belo Horizonte te bezoeken in Januari.
    Heb je nog tips voor een goede pousada, uitgaan en bezienswaardigheden die niet in reisboeken vermeld staan?
    Ben je in Ouro Preto geweest en of Tiradentes?
    Mocht je daar leuke info voor hebben dan zie ik je reactie met plezier tegemoet.
    Groetjes Alice

  5. Hallo Alice, Ik zal je per email beantwoorden. Maar in het algemeen: ik ken wel enkele pousadas en goedkope hotels in de stad zelf, ik ken Ouro Preto goed, en ik ben bekend met de andere historische steden in Minas Gerais, met uitzondering van Diamantina.
    Zonnige groeten:)

Leave a Reply

