4 comments on “Nederlandse Toerist in Brazilië: (10) Vliegreis naar Maceió (AL)

  1. Dat zijn nog eens excursies, Antoine.
    Als er vrienden bij mij langs komen kan ik ze niet meer bieden dan de buddysit van mijn motor.
    Ceesgegroetje

  2. In dit opzicht heeft Brazilië wat meer te bieden en het is voor de euro-peaan nog spotgoedkoop🙂 Maar toch staat ook Cambodja op mijn verlanglijstje. ALs ik de mogelijkheden ervoor heb, zou ik het nog eens kunnen verwezenlijken:)
    Zonnige lentegroeten:)

  3. Geen probleem dat je later komt, Rene, je bent altijd van harte welkom:) Het vliegen boeit mij ook altijd, sinds ik op mijn tiende voor het eerst in een zilveren vogel terechtkwam. Het was overigens bijna vijf jaar geleden dat ik had gevlogen, maar ik denk niet dat ik nogmaals vijf jaar moet wachten voor de volgende vlucht:)
    Tropische hittegolfgroet.

Leave a Reply

