2 comments on “Nederlandse Toerist in Brazilië: (05) Praça da Estação, Belo Horizonte

  1. Mooi!
    Tussen haakjes, Antoine, ik zag net in het NOS Journaal dat Brazilië in de crisis is overeind gebleven met een groeicijfer van 2 en in 2010 5%. Uitzonderlijk, zeiden ze. Ik moest denken aan jouw blog daarover van een tijdje terug.
    Heb jij ze ingeseind?
    Ceesgegroetje

  2. Dat is inderdaad opvallend, Cees, dat enige weken na mijn blog over de economische groei in het land nu op het journaal komt;) Ik kan wel aan mijn data zien dat de nos, vele omroepen en andere nieuwssites mijn blogs regelmatig met een bezoekje vereren, maar ditmaal denk ik dat ze het nieuws via een persbureau hebben ontvangen. Overigens is Brazilië dan niet het enige land dat de crisis met ogenschijnlijk minder schade doormaakt, als ik de berichten over Canada en Australië volg. Maar voor een land in ontwikkeling mag dat wel een aardige opsteker zijn. De regering hier heeft de binnenlandse consumptie gestimuleerd, en dat lijkt vooralsnog te werken. Maar de crisis in de wereld is de wereld nog niet uit, we zullen zien wat over pakweg een half jaar de berichtgeving zal zijn.
    winterregenbuitjegroeten

Leave a Reply

