8 comments on “Nederlandse Toerist in Brazilië: (03) Congonhas (MG)

  1. Even iets heel anders, Antoine, ik las in je infoblok dat je een tijd hebt gewerkt bij Organon in België. Een vroegere vriend van mij werkte toentertijd bij Organon Teknika nl., vandaar dat het me opviel. 🙂

  2. Ik heb in 2002 bij Organon gewerkt, Marjelle, bij de afdeling Drug Safety. Daar was ik verantwoordelijk voor het verwerken van neveneffecten van medicijnen, en later werkte ik met rapportages van medicaties. Daarna ben ik, na ongeveer vijf maanden werkloos te zijn geweest, gaan werken bij Parexel, als Clinical Research Associate.
    Zonnige groeten:)

  3. Dan was hij van voor jouw tijd, Antoine (intrigerende achternaam trouwens).
    Middernachtelijke groet terug. 🙂

  4. Mijn achternaam is inderdaad niet algemeen, Marjelle:) Als ik een website moet geleven, zouden er minder dan 100 personen met deze achternaam op deze planeet zijn. Overigens ben ik wel aardig vaak te vinden via google, alsnog goed voor meer dan de helft van al mijn achternaamgenoten 😉
    Nachteljke regengroet:)

  5. Hopelijk is de regen allang opgehouden inmiddels. Antoine Robbesom klinkt als een naam uit een avonturenroman, is mijn eerste associatie. ;)) Ik ga er uit nieuwsgierigheid gewoon eens op googlen, ik google toch bijna alles wat los en vast zit, dus weet niet beter de laatste jaren. 😉
    Vroeg me even af hoe lang je al in Brazilië woont, maar zie net in je infoblok dat dat al 50 maanden is. Nog geen heimwee? 😉

  6. Misschien moet ik mijn avonturen maar eens op papier zetten, Marjelle, het zou nog eens een heuse roman of feuilleton kunnen worden 😉 De regen was gelukkig maar van korte duur en konden we overdag nog genoeg van de zon genieten 😛 OF ik nu al heimwee heb naar Nederland? Nee dat zeker niet, wel naar mijn familie.
    droge avondgroeten:)

  7. Wie weet ooit. 😉 Hopelijk zie je je familie dan wel af en toe, Brazilië is natuurlijk niet bepaald vlakbij, doe je niet ‘even’.
    Benauwde groeten terug 😉

  8. Dit blog heeft al een aardige afspiegeling van een deel van mijn avonturen, zeker de serie van 50 maanden Brazilië, Marjelle:) Ik heb mijn familie sinds eind 2004 niet meer gezien, maar hopelijk zie ik ze spoedig weer, als de financien het eens toelaten.
    nachtelijkemaceiogroeten:)

Leave a Reply

