4 comments on “Açai, natuurlijke en heilzame energie uit de Amazone

  1. De açaiproducten zijn zeer smakelijk en behoren tot mijn favorieten. En ook ik heb tandpasta met açaismaak in mijn voorraad:) De magie zal van de indianen kunnen komen, misschien ook wel dankzij de legende over Iaçá en haar gedode kind…
    Zonnige groetjes:)

  2. Interessant. De palmboom met vruchten lijken op onze dadelbomen die langs het meer van Tiberias en nu ook veel op plantages in de Negev staan.
    Van de açaihype, als gewichtsverliesbevorderend middel moet ik meer weten. Mijn buik is veel te dik.

  3. Interessant, dat ze uiterlijk op elkaar lijken, Jim. Maar het betreffen zeer verschillende families, op twee verschillende werelddelen. Over de açaihype is overigens zeer veel informatie te vinden op het internet. Niet alleen de twee links hierboven in de blog, maar tientallen, zo niet honderden, van bedrijfjes met dollartekentjes in hun ogen;) Bestaat er overigens geen dadeldieet? Ik heb zo´n idee dat dadels ook zeer gezond en voedzaam zijn🙂

Leave a Reply

