10 comments on “Op weg naar de PhD: (8) Nog 19 weken

  1. Het is inderdaad een spannende tijd, Stripman! Ik zal proberen een wekelijkse update aan te leveren, ik houd jullie op de hoogte🙂

  2. @Alice, mede dankzij jou (contact met prof. Mauro) is het alsnog bijna ten einde😀 Natuurlijk ben je van harte welkom bij de verdediging in Nijmegen🙂
    Beijos:)Reactie is geredigeerd

  3. De laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Maar je hebt al zoveel dingen overwonnen,dus dit lukt je ook.
    Wens je heel veel succes met alles.
    Gr.M

  4. @Anka, als ik al die andere dingen al heb overwonnen, dan zou dit eigenlijk peanuts moeten zijn, maar dat is het zeker niet !😉

  5. Ik kom zeker bij de verdediging! Stuur mij een e-mail met de precies gegevens en ik ben in Nijmegen!

  6. Dat is afgesproken, Alice! Je krijgt het proefschrift plus uitnodiging toegestuurd🙂
    Zonnige groet vanuit een winters BH🙂

Leave a Reply

