2 comments on “Op weg naar de PhD: (7) Aftellen!

  1. Vast een aanbeveling en ik ga zo lezen. Leuk om nu de aanleiding van al die reisverslagen eens te lezenm aannemende dat je in Brazielie het onderzoek hebt gedaan cq. hebt geschreven.

  2. Dank je, Rene. Het onderzoek (door het Astmafonds gesponsord) is echter in Nederland uitgevoerd, maar ik heb zeg maar een sabattical opgenomen om de promotie volledig te kunnen afronden (schrijven), en dat is me uiteindelijk gelukt:) Tussendoor heb ik met de studenten de (korte) reizen kunnen maken en me kunnen verdiepen in de plaatselijke cultuur en gebruiken. En dat heeft uiteindelijk geresulteerd in de reisreportages.

Leave a Reply

